Volná pozice

Účetní

Přidej se k nám!  Věnujeme energii a čas těm, kteří pracují s nadšením a vášní pro svůj obor. Spravedlivě oceňujeme ty, kteří pracují poctivě a s chutí.

Náplň práce

Samostatné účtování účetních operací do účetních knih.

Spolupráce při zajišťování agendy některých daní (DPH, silniční daň, daň z příjmu aj.), příprava podkladů pro sestavování daňových přiznání. Provádění kontroly správnosti v účetnictví.

Účtování o časovém rozlišení nákladů a výnosů, o dohadných položkách, rezervách, kurzových rozdílech, splatné dani z příjmů.

Samostatné účtování ůčetních operací v oblasti zúčtovacích vztahů (odběratelé, dodavatelé, zaměstnanci, zúčtování daní a dotací aj.). Kontrola správného ocenění pohledávek a závazků v účetnictví. Vyčíslení a zaúčtování kurzovných rozdílů k datu uskutečnění účetního případu.

Provádění pravidelných kontrol u jednotlivých účtů finančního účetnictví.

Shromažďování a kontrola náležitostí účetních dokladů a provádění opravd v účetních dokladech.

Samostatné zpracování a účtování mezd, vedení osobních spisů zaměstnanců, přihlášky a odhlášky zaměstnanců na ZP a MSSZ, výpočty mzdy, zakládání mzdových listů a ELDP, roční vyúčtování zálohové a srážkoví daně pro FÚ, roční vypočítání daní zaměstnanců.

Co požadujeme

SŠ/VŠ vzdělání, PRAXE 3-5 let jako samostatná účetní.

Samostatnost v rozhodování, organizační schopnosti, a aktivní komunikace v rámci účetnictví se subdodaveteli,
zákazníky, realizačním a projekčním oddělením.

Ovládání programů (MS Office), účetní program (Keloc/Premier).

Bez chuti pracovat, bez domluvy a společného sdílení know how to nejde! Potřebujeme komunikovat a předávat srozumitelně informace. Potřebujeme, aby na tebe bylo spolehnutí. Tvá práce byla samostatná, precizní, zodpovědná a systematická.

Co nabízíme

Zázemí stabilní firmy s několikaletou praxí a pestrým portfoliem zakázek. Moderní prostředí s odpovídajícím technickým zázemím.

Práce v kanceláři na plný úvazek.

Dobrou dopravní dostupnost pracoviště (MHD).

Možnost školení a odborného vzdělávání.

Občerstvení na pracovišti (káva, čaj či drobné občerstvení). Příspěvěk na stravování.

Sick-days. Příležitostný home-office. Vlastní organizace práce.

Místo výkonu práce: Brno.

Nástup možný ihned (nebo dohodou).

Máte zájem o tuto pozici?

TELEFON +420 728 187 310

Nebo vyplňte tento formulář

Prosíme, přiložte váš životopis: